Ik ga naar CenterParcs in 602 t/m 604 zou iemand info er over geven? zie beschrijving

Ik ga met mijn familie naar CP ik weet niet hoe de huisjes er uit zien. Weet iemand hoe ze er uit zien en wat er in staat en hoe groot enz.

*groot ze zijn??
*Is er een sauna??
*Een Jacuzzi??
*Flatscreen??
*WI-FI??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je niet beter gewoon op de site kijken van het park. Dan heb je alle informatie plus foto's en kun je je eigen beeldvorming krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om te beginnen: Welk park? En op de site staat meestal wat erbij hoort.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd hier kunnen we niks mee. Graag info waar.

Antwoorden (1)

Ligt eraan naar welk park je gaat toch? Neem aan dat er geen sauna en jacuzzi aanwezig is in je huisje...