Kan je op de 102e verdieping van het Empire state building naar buiten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

http://www.esbnyc.com/observatory.asp meldt dat het alleen indoor is, op de 86e kun je wel naar buiten.
gvrox
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
klopt, bij de 86e is het uitkijkplatform en de souvenirwinkel.

Andere antwoorden (1)

Ja. Dat moet kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
k ben in New york geweest en toen op de 102e verdieping maar was gister bij vrienden die op de 102e verdieping niet naar buiten konde en alleen via glas konden kijken ik ging dus zwaar twijfelen of ik wel op de 102e verdieping was geweest
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In amerika is begane grond wat bij ons 0 is toch 1. Dus 102 in NL is 103. Of heb ik dit verkeerd
paulus811
12 jaar geleden
Je kunt eruit, maar dat is eenmalig.