Op welke site kan ik leuke maar zeker ook goedkope steden trips vinden bv naar Londen of Berlijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Ik zou een vliegreis boeken via Ryanair of Easyjet en idd zoals hierboven aangegeven zelf een hotelletje boeken en erop uit gaan. Zo heb ik het al twee keer aangepakt met reisjes naar Londen en dat beviel echt prima!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Op de volgende

http://www.inpakkenenwegwezen.nl/stedentrips/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.stedentrips.nl/

Klinkt logisch maar ik vind het een fijne site met veel keuze!
Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je goedkoop wilt, kan je beter zelf je reis en verblijf zoeken en boeken: spaart je de provisie van een reisbureau uit.
De reis kan je zoeken via bijv. eurolines.nl (bus), nshispeed.nl (trein) of via www.lowcostairlines.nl (vliegtuig). Vaak is rechtstreeks boeken bij de airline het goedkoopst.
Dan je hotel boeken via bijv. eurocheapo.com, hostels.com, yeego.com, hotelsclick.com of onhotels.com.
Vergelijk meerdere aanbieders en zoek je beste deal!

Ervaringen van anderen vind je op bijv. tripadvisor.com of zoover.nl
Utrecht
13 jaar geleden
vakantie veiling.nl
kun je bieden op van alles en nog wat
kennissen van mi zitten bv oor 5 overnachtingen a45 eu in tsjechie
maar londen en de andere europees steden kunnen ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor goedkoop moet je in Londen zeker niet zijn. Berlijn valt wel mee. Heb zelf vorige maand in Berlijn appartement gehuurd. Kostte 285 euro voor 4 nachten. Is zeker de moeite waard, denk ik.

Goedkoop en zeker ook leuk zijn bijvoorbeeld Riga in Letland of Valencia of Sevilla in Spanje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb 2 keer gecouchsurfed in Berlijn.
Echt een aanrader. Het kost niets en je houdt er nieuwe vrienden aan over. De locals kunnen je ook de leukste plekken laten zien. Soms kan je ook nog eens een fiets van hen lenen en gratis van hun internet gebruik maken.
Je kan een host zoeken die helemaal bij je past qua smaak
www.couchsurfing.org
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van Nood reizen
ik ben er zelf mee naar Londen geweest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Londen heeft mooie aanbiedingen op:
http://www.citytrips.nl/

Voor Berlijn zou ik gebruik maken van de trein, daarvoor kun je o.a. terecht bij NS:
http://www.nshispeed.nl/nl/onze-bestemmingen/duitsland/berlijn-met-de-trein

Daarnaast heb ik zelf ook goede ervaringen met:
http://www.stedentrips.nl/