Hoeveel pistes heeft snowworld landgraaf?

Volgende week gaan wij waarschijnlijk nog ff een paar uurtjes knallen in landgraaf voordat we begin maart naar de franse sneeuw gaan (hoogstwaarschijnlijk Flaine, iemand nog tips?).

Lees ik het nu goed of niet? Zijn er tegenwoordig 4 pistes ipv 3 in landgraaf??? (buckelpiste, fiss-renstrecke, blauwe piste en beginnerspiste).

http://www.snowworld.nl/Informatie_skibaan/Landgraaf

Wie helpt me uit de droom of kan dit confirmeren? Wie is er de laatste tijd nog in landgraaf geweest?

groetjes Board-Bri

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kom eens naar snowworld zoetermeer hhaha die heeft er drie en misschien krijgen we er 4.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is het niet makkelijker dat je gewoon even contact opneemt met Landgraaf. Aan de andere kant, als je dit van de website van snowworld zelf hebt, lijkt het me sterk dat het niet klopt.

Het beste antwoord

SnowWorld Landgraaf beschikt over vijf pistes met 8 liften, een zespersoons stoeltjeslift en Oostenrijkse Almhut op de piste. De langste piste is 520 meter lang. Voor kinderen en beginners zijn er twee oefenpistes van elk 100 meter lang, elke met een eigen hellingsgraad. Daarnaast beschikt SnowWorld Landgraaf over 's werelds enige officiële indoor FIS-Rennstrecke, waar officiële World Cup-, Europa Cup- en Wereldbekerwedstrijden plaatsvinden (500 m). Ook beschikt SnowWorld over een FIS Funpark waar stunts uitgehaald kunnen worden. Meerdere malen per jaar beschikt SnowWorld over de BigAirBAG, een springschans met een groot luchtkussen, waarop de landing gemaakt wordt.