Onderling mobiel bellen in Griekenland, hoe kan ik dat het beste doen?

Als we straks op vakantie zijn, zou ik graag via mobiel met mijn zoons willen kunnen bellen, als ze er samen een dagje op uit trekken daar.
Hoe kan ik dat het beste aanpakken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
2K

Het beste antwoord

je kunt het beste cosmote sim kaarten kopen met een grieks nummer. Deze maatschappij heeft het meeste bereik overal in griekenland ook op de eilanden.Deze zijn te krijgen bij de winkels met Ote of Germanos Tip neem indentiteits kaart mee hier is namelijk een nieuwe wet dat je ze moet registreren. Geef het nummer ook aan je thuis haven door je. Is voor jouw voordeliger. Oplaad kaarten zijn in elke kiosk verkrijgbaar in verschillende prijzen. krab het nummer aan de achter kant open. bel 1314 staat ook op kaart. Wacht even dat de griekse damen aan het woord is toets daarna drie en type de code in. wacht dat de vrouw nog iets zegt en sluit af
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je kunt ook in Griekenland gewoon, zoals hier ook, onderling bellen. Daar hoef je niets speciaals voor te doen.

Toegevoegd na 9 minuten:
Je belt via een Griekse provider en betaalt zo hetzelfde als iedere Griek met een mobieltje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verreweg het goedkoopst is, om daar twee prepaidkaarten te kopen van een Griekse provider. Dan betaal je hetzelfde tarief als de Grieken.
Alleen heb je daar telefoons voor nodig die simlockvrij zijn.
En, als je bereikbaar wilt zijn vanuit Nederland, zul je je nieuwe nummer moeten doorgeven.
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1, goede tip, gaan we zeker doen.
als je belt met je nederlandse nummer naar hun nederlandse nummer dan betalen jullie extra veel. Jij betaald een toeslag voor bellen in het buitenland wat meestal niet in standaard bundel valt. Je zoons betalen een toeslag omdat ze gebeld worden in het buitenland. Wel kun je kijken of er iets van een vakantiebundel is voor jullie provider(s),de meeste aanbieders bieden dit wel aan bij prepay en abonnementen. Als je zoon een tien euro bundel neemt en jijzelf iets van 20 euro dan denk ik dat je jezelf aardig kan redden. Of je neemt de extra kosten mee in de vakantiekosten.of zoals al gemeld, een griekse belkaart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als alternatief van mobiel bellen is een walkie talkie wellicht een optie. Zolang je onderling niet meer dan 3-5 km uit elkaar bent, kun je gratis onderling praten.