Als je van Nederland naar Londen reist met de bus, langs welke landen kom je dan?

Ik ga namelijk maandag naar Londen, en ik wil graag weten langs welke landen we komen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je een bus die over water kan? :O Dan kom je langs 0 andere landen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan heb je echt liggen slapen tijdens topo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben niet goed in topo, kan ik niets aan doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jawel hoor.....oefenen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, en dat is dus moeilijk voor mij..

Het beste antwoord

Dan lijkt het mij het meest logisch als je via Calais (Frankrijk) naar Dover (Engeland) gaat.

Dan ga je dus door België en Frankrijk.

Zo zijn wij ook gegaan toen we naar Londen gingen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Als je alleen met de bus gaat, dan ga je door de Kanaaltunnel in Frankrijk.
Ook dan ga je dus door België en Frankrijk.

Toegevoegd na 6 minuten:
Als je door de tunnel gaat, ga je met de trein.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Waarschijnlijk alleen van nederland naar londen,
ik gok dat je met de bus naar rotterdam gaat en dan op een boot en verder reist.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
We gaan alleen maar de bus..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En de trein, anders kom je niet in Engeland terecht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan niet want engeland is een eiland ligt op zee dus.
Je gaat misschien wel met de bus op een pond naar engeland
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is een spoorweg via Frankrijk naar Engeland.
Je hebt verschillende manieren om met de bus in Engeland te komen.
1 Met de bus naar Hoek van Holland. Daar op de veerboot naar Harwich, Engeland. Dan ga je alleen over zee.
2 Met de bus naar Oostende (Belgie) en daar op de boot om over te steken naar Ramsgate. Dan kom je dus alleen door Belgie.
3. Met de bus naar Calais, en daar op de trein door de Kanaaltunnel. (Ja, de bus kan daar op) naar Folkestone. Dan kom je door Belgie en Frankrijk.

Het is maar waar voor gekozen wordt, maar het meest waarschijnlijk is gewoon vanuit Hoek van holland. maar de andere alternatieven zijn niet slecht.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kan ook nog met de boot van uit Calais (Frankrijk) naar Dover.