Heeft Vlissingen een zandstrand en kun je er lekker aan t strand liggen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Het beste antwoord

Ja, vlissingen heeft een zandstrand. Afhankelijk van het weer kun je er heerlijk liggen. Het beste weer om aan het strand te liggen is meestal in de zomer. Maar ja, zo betrouwbaar is het Nederlandse weer nou ook weer niet.

Bij de bron kan je kijken om alles over vlissingen te weten te komen. Vooral op toeristisch gebied dan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thanks,hele goeie site +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thanx voor je antwoord en de kei goeie link!

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op Google Maps kun je de foto's van het strand zien. Het ziet er wel goed uit.

Toegevoegd na 11 uur:
Met Streetview natuurlijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker heeft Vlissingen strand, wij gingen bij Dishoek het strand op. Heerlijk ruim strand. Let op met eb en vloed, is groot verschil!