Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom zijn de contracten van autoverhuurders zo moeilijk opgesteld en hoe vind ik goede verhuurders in Griekenland voor een voordelige prijs?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
585

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dat is maar net wat je lastig vindt. De autoverhuurder moet overal rekening mee houden en als juridisch dicht timmeren. Dat kan dan een flinke lap tekst opleveren. Maar goed, je hebt het ook wel over een auto van enkele duizenden euro's.
Waar je auto's kan huren in Griekenland, meestal kan je ook bij je reis een auto huur regelen. Ik zou dus allereerst kijken of je via je touroperator een auto vanuit Nederland kan regelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is altijd lastig idd, je weet nooit precies waaraf en waaraan door die vele lettertjes.

Ikzelf heb goede ervaringen met Hertz, niet altijd de goedkoopste overigens. De laatste keer Europcar, ook geen problemen.

Misschien heb je iets aan de link om de punten die belangrijk zijn makkelijk terug te vinden in het contract.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat komt door je aansprakelijkheid.
Het ligt eraan waar je naartoe gaat in Griekenland. Uit eigen ervaring weet ik dat je in de kleine dorpjes beter naar de lokale garage kan gaan, dit is veel goedkoper dan de grote verhuurbedrijven. Je krijgt dan ook vaak geen dure luxe auto mee, maar dat is toch ook nergens voor nodig!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding