zijn er busreizen die ook naar London gaan naar veiling huizen? dan heb ik het over antiek en brocante

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Ik geloof niet dat er busreizen naar veilinghuizen in Londen zijn, maar op onderstaande site kun je wel regelmatig busreisjes vinden naar markten waar van alles "tussen kunst en kitsch" wordt aangeboden. Zo wordt er van 18 t/m 20 november a.s. een busreis georganiseerd naar Londen. Je brengt o.a. een bezoek aan Portobello Road, de meest bekende van de Londense markten. 's Zaterdags is dat het werkterrein van handelaren uit Londen en de omringende regio. Ook kom je op Camden Lock, een grote braderie met meerdere soorten markten en een interessant antiek-aanbod in The Stables.

Op deze website vind je trouwens alle mogelijke veilingen die in Londen worden gehouden:
http://translate.google.nl/translate?hl=nl&langpair=en%7Cnl&u=http://www.timeout.com/london/shopping/features/4155/Auctions_in_London.html
Je kan natuurlijk ook altijd een busreis en hotelletje boeken om zo'n veiling bij te wonen. Lijkt me leuk!