Iemand ervaring om een dagje naar Miami te gaan vanuit Curacao?

We gaan straks 16 dagen naar Curacao en willen een dagje naar Miami (2 uur vliegen).
Heeft iemand hier ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
3.5K

Het beste antwoord

Ik ben een half jaar geleden van Curaçao naar Miami met American Airlines gevlogen en ik verzeker je dat het langer duurt als 2 uur vliegen. Ik dacht zelfs bijna 4 uur.
Op 1 dag heen en weer is niet te doen als je nog wilt shoppen. Wij hebben een hotel geboekt vlakbij het vliegveld. Crowne Plaza op Lejeune Road, deze hebben ook een shuttle service.
Omgerekend naar euro's kostte mijn ticket rond de E 250,=. Het hotel was een aanbieding: $ 45 per nacht.
Ik zou er een paar dagen Miami van maken en het eerder gegeven advies om dat op de heen of terugreis te doen is heel slim. Vergeet je ESTA formulier niet aan te vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik heb geen ervaring met deze specifieke trip, echter wel veel reiservaring.

even miami meepakken is een goed plan, echter ik zou het niet in 1 dag willen doen. de dag staat dan compleet in het teken van de vliegreis en het op tijd terug moeten zijn op de luchthaven. echt genieten in miami lukt dan niet. de vraag is ook hoe laat de laatste vlucht terug gaat.

beter kun je er een overnachting in miami aan vast knopen. is een stuk minder gehaast en geeft je meer tijd, om de boel te verkennen.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Ik zou dat liever op de heen- of terugweg doen. Het duurt erg lang zowel in miami als in curacao on in te checken. Ook heb je vaak te maken met lange vertragingen. En eenmaal op de airport in Miami ben je nog niet in het centrum. Ik ben bang dat het allemaal alleen maar heen en terug vliegen wordt. En ik denk dat je misschien wel zou schrikken van de prijs van het ticket! Informeer jezelf goed of dit een goed idee is. Ik heb daar gewoond en voor ons was dit echt geen trip zoals je bij ons wel eens naar Parijs of Londen maakt!