Welke app heeft een uitgebreide keus in spaanse taal voor op vakantie?? (om gesprekken te voeren, geen woordenboek aub)

Zit op het moment in Madrid met een app van lingopall en 100% Spaans maar er staat niet voldoende zinnen in als je bepaalde dingen wilt vragen of zeggen. Weet je er een die niet al te duur is (heb al veel toeristische apps gedownload namelijk) en die een uitgebreide keus heeft aan zinnen vertalen. O ja, wel zonder internetverbinding want mijn dataroaming staat natuurlijk uit, alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Teleac talen heeft veel zinnen al ingesproken en geschreven.