Wie heeft er ervaring met Jet Airways wij willen ermee naar New York vliegen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K

Het beste antwoord

Je hoeft niet te twijfelen over de betrouwbaarheid en veiligheid van Jet Airways. Ze mogen landen in de Europese Unie, wat inhoudt dat ze aan strenge veiligheidsvoorwaarden moeten voldoen.

Comfort is ook goed, maar het is geen West Europese airline, wat inhoudt dat de standaarden anders zijn, waarmee ik niet wil zeggen dat ze slechter zijn.

Ze vliegen non-stop vanaf Brussel voor een redelijke prijs. Ik zou zeker overwegen om met ze te vliegen.

Kijk op http://www.lowcosttickets.nl/bestemming-detail/4/New%20York/ voor meer prijsinformatie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Helemaal prima! Wij vliegen er regelmatig mee naar Canada en is echt helemaal goed. Is Indiaas dus als je niet van Currie houdt dan vindt je het eten niet lekker. Wij noemen ze Air Currie :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben ook goede ervaringen met Jet Airways. Vriendelijk personeel, goede services, betrouwbaar, relatief weinig overboekingen/annuleringen/vertragingen.
En het eten: heerlijk!! Is weer eens wat anders als pasta of ondefinieerbare drek op je bordje.