Waar komen de bedden van de "van der valk" hotel vandaan?

Ik ben serieus op zoek naar de bedden die in de hotels van "van der valk" staan. Ik wil graag weten waar hun deze vandaan halen, het zijn zulke fijne bedden alleen op deze bedden word ik zonder pijn in mijn rug of nek wakker. Heeft er iemand enig idee waar deze te verkrijgen zijn?

Bij voorbaad dank!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
2.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit zal aan het matras liggen of aan de latbodem. Ga er eens heen en kijk of er een merk op een van de 2 staat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uit een beddenwinkel!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon even een mailtje naar een Van der Valk hotel sturen... vinden ze vast super en dan zullen ze wel antwoord geven!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of je belt ze even........
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uhm... dat kan ook natuurlijk!

Antwoorden (1)

het zal wel bij een groothandel vandaan komen.
je kan het hoofdkantoor van van der valk opbellen, en er je vraag voorleggen.