Wat kun je doen met een vakantie die je over hebt?

Ik heb onlangs een midweekje op een bungalowpark in Drenthe gekocht. Nu ga ik zelf niet, en zit ik dus met deze vakantie 'opgescheept'.

In mijn kennissenkring kan ik er niemand blij mee maken. Ik vind het zo zonde om niet te gebruiken.. En nu wil ik het dus gratis weggeven in de hoop er iemand blij mee te maken. Liefst iemand die normaal niet zoveel geld heeft voor dit soort dingen.. Maar hoe vind ik iemand?

Probleem is dat het van 12 t/m 16 december is, een midweekje dus, en niet in de vakantieperiode..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat had ik al geprobeerd, maar dat kan niet.

Het beste antwoord

Zet een dergelijke advertentie op: www.gratisoptehalen.nl. Daar reageren mensen die het wat aan de krappe kant hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de tip, ik heb wel 30 reacties gehad en uiteindelijk voor een vrouw gekozen die even in een hele moeilijke situatie zit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!
Ik heb op die site inderdaad iemand heel blij kunnen maken!

Andere antwoorden (8)

Wellicht kun je het aan de plaatselijke voedselbank geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed idee, of bel het Leger des Heils
Zoek een bejaardetehuis op.
Ga naar iemand die bijna nooit bezoek krijgt.
Deze persoon zal er vast heel blij mee zijn ;).
Sterkte !,
James
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Opa en oma?
Of een opa en oma van een vriendin,
die hebben meestal tijd zat.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik zou het geweldig vinden dit van
mijn kleinkinderen te krijgen
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In mijn kennissenkring heb ik het al geprobeerd.
Je zou anders via http://www.stichtingzonvakantie.nl kunnen proberen of daar mensen toe zijn aan zo'n paar dagen er tussenuit.
Amadea
12 jaar geleden
Op marktplaats kun je dit wellicht ook wel kwijt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op marktplaats, en dan kun je er misschien ook nog wel wat voor krijgen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
marktplaats is idd wel een goed idee! en anders hang je een briefje op bij de lokale super markt. of ga naar een plek waar veel vrijwilligers werken, kunnen ze m daar verloten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een Steunpunt Mantelzorg. Mantelzorgers zouden heel blij zijn met een vakantie. Of je kunt het bij een diaconie van een kerk vragen. Die hebben ook adressen van mensen die het echt verdienen en even tussenuit te kunnen