Wie kan mij, uit eigen ervaring, vertellen of het in Januari in Hurghada inderdaad tussen 25 en 30 graden is zoals op internet wordt aangegeven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Antwoorden (3)

Dat is hetzelfde als vragen of morgen inderdaad de zon schijnt in Nederland zoals de voorspelling is. Als dit op internet vermeld staat bij het weerbericht dan kun je erop gokken of het ook daadwerkelijk zo is. Maar op het weer heeft niemand invloed en het kan zomaar omslaan...het is een schatting en geen belofte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tuurlijk blijft het een gok, maar aan dit antwoord heb ik niets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb even gegoogled net zoals jij waarschijnlijk en er staat op diverse sites dat het in januari inderdaad rond de 20 graden is. Deze cijfers zijn gebaseerd op gemiddelden van afgelopen jaren. Jij vraagt iemand die dit uit ervaring kan bevestigen, maar dat geeft geen garantie voor aanstaande januari. Wat je op het net vindt over Hurgada zul je kunnen vertrouwen. Waarom zouden ze hierover liegen?
Ik was dit jaar van 6 tot 20 januari in Hurghada. De temperatuur was de hele tijd ongeveer 21 graden maar er stond tevens een keiharde koude wind. Daardoor was het te koud om te zwemmen en dat viel ons heel erg tegen. Niemand kan het weer voorspellen maar dit is wel eigen ervaring.
12 jaar geleden
Ik ben zelf in Hurghada in januari geweest en idd was het overdag een graad of 25. Maar........ de avonden en de nachten zijn heel erg vochtig en koud! En er kan overdag een koude wind opsteken. Als je als noorderling in de zon ligt in je bikini, word je al snel voor gek versleten door de Egyptenaren zij lopen dan gewoon in hun winterjas.
Bronnen: