Wat is een mooie, relaxte hang-out in de (relatieve) nabijheid van Bangkok? (zie extra uitleg)

Ik heb een stop over van 10 dagen in Thailand. Dit om een visum te regelen voor India.
Ik ben een beetje reismoe momenteel, en vroeg me af of er nog een leuk dorp of strand is in de buurt van Bangkok.
Maximaal een uurtje of 5 a 6 per bus.
Tenzij je echt een grandioze aanrader hebt, in dat geval mag een uur of tien ook nog wel.

(ps. In het zuiden, Pai en Changmai heb ik al eens eerder gezien)

Hartelijk bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Furama Xclusive op het eiland Koh Chang (of gewoon het eiland Koh Chang)
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Koh Samet is wat je zoekt. Heb ik (in het verleden) gewoon in het hotel in Bangkok geboekt. Zo'n 5 uur met de bus. Dan een bootje op. Daar aangekomen, met de koffer op je hoofd door het water waden naar de strandhuisjes. Koh Samet was toen (ca 2000) nog ongerept. Het is een natuurreservaat. Dus wel ruige natuur maar geen ruige party's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koh Samui is erg relaxed (kokosnoteneiland). Leuk uitgaan maar ook rustig en mooie natuur. Met de bus is het 5 uurtjes. Je kunt ook met het vliegtuig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hua Hin lijkt me een aardige optie om tot rust te komen. Kan je komen met de trein