Wat kost ongeveer een 15 daagse campervakantie voor 2 personen in Canada?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

dit hangt van nog meer af dan wat je hier opschrijft oa WANNEER je gaat, in het hoogseizoen of niet

Ik heb wat opgezocht voor september

2 weken camperhuur is 2000-3000 euro (afhankelijk van luxe ed)

vlucht toronto retour voor 2 personen is ca 1500 euro

per dag geef je nog uit: 100-200 euro aan benzine eten/drinken en toegangen ed.

totaal dus tussen 5000 en 7500 euro

(wat een schrik, wat veel)

mogelijk is er te bezuinigen op de vlucht (langer van te voren boeken) op de camper (veel kleinere minder luxe ) en op wat je per dag zelf uitgeeft.

Onder de 3000 krijg je het echt niet voor elkaar denk ik
amigo
12 jaar geleden
Voor twee personen ben je goedkoper uit om een B&B te doen en daarbij een kleine auto te huren. Is dat misschien een optie? in een tent zou ik zelf niet snel doen vanwege het wild, en het steeds op en af breken, maar is wel goedkoper dan een camper.