Die is al geweest. Citroenfeesten worden altijd gehouden in de maand februari in Menton, Cote d'Azur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het Fête du Citron (Citroenfeest) was in Menton; Frankrijk. (zie kaart).
De fruitcorso's waren er op 14, 21 en 28 Februari om 14h30 bij de Promenade du soleil .

Deze heb je dus gemist. Dan is het wachten tot volgend jaar helaas...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van 10 tot en met 26 februari wordt in Menton het jaarlijkse Fête du Citron (citroenfeest) gehouden. Volgend jaar meer succes !!