hoe werkt wintersportvakantie?

hoe werkt het als je een hotel boekt bij bijv. arke heb je dan gewoon hotel plus skieen? of moet je dat appart betalen? en mag je gewoon zelf skieen of moet je eerst les krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Bij de ene reis wel en de andere niet. Dit staat in de voorwaarden en anders kun je dat nagaan bij de reisorganisatie. Wij hebben allebei wel meegemaakt maar dat zie je vaak ook duidelijk aan de prijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat je nodig hebt op wintersport is:

Ski's (meestal exclusief, te koop of te huur)
Een pas voor de liften (er zijn veel pakketreizen waar dit exclusief is. Let erop, want deze pasjes zijn vaak kostbaar)

Wat handig kan zijn:

Skiles. Zeker als je nog nooit hebt geski't is het onverstandig om géén les te nemen.

Toegevoegd na 2 uur:
Met dank aan paulus811:

Denk aan goede skikleding en hele goede handschoenen voor de veiligheid!

Ook zijn goede skischoenen belangrijk, in elk geval met mijn enkels; Anders hou ik het echt geen week vol.