Ik ga 30 dec t/m 2jan naar Parijs en daar dus het nieuwe jaar inluiden. Wat is 'the place to be' tijdens de jaarwisseling? Het centrum of toch disney?

Wij zijn een jong stel dat graag spectaculair het nieuwe jaar inluid.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (6)

IJffeltoren is over het algemeen verlicht / vuurwerk.
uit ervaring is daar voldoende spektakel!!

Toegevoegd na 1 minuut:
Niet IJffel maar natuurlijk Eiffeltoren. Stom.!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ ;-)
Zelf ben ik vorig jaar met de jaarswisseling in Parijs geweest. Spectaculair is het zeker, maar toch gaat het heel anders dan bij ons.
Het leukste is om uit eten te gaan midden in de stad, het is daar erg druk. Maar pas op waar je je auto neerzet. Het blijft immers Frankrijk, en banlieues gecombineerd met vuurwerk ...

Alvast veel plezier !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ Ik zou inderdaad ook naar het centrum gaan...
Ik weet niet of Disneyland Parijs zo'n goed idee is voor de jaarwisseling. Een pretpark is nep, hoe je het ook bekijkt. De sfeer die er hangt is dus enigszins kunstmatig (denk aan de poppen. Joost mag weten wie er in zit en of deze het wel echt leuk vindt).

In de stad zijn er mensen die het écht vieren. En ja, wat is er mooier om foto's te hebben met een prachtig verlichte Eiffeltoren met vuurwerk op de achtergrond..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je echt met de Parijzenaars het nieuwjaarsfeest mee wil vieren, dan lijkt me Disney niet de plaats om te zijn.

Blijf in de stad en vraag aan (verschillende) Parijzenaars waar je het beste heen kunt. Dat verschilt natuurlijk elk jaar in het hippe Parijs.

De Grande Arche in La Defence is een mooie plek, omdat je dan een mooi uitzicht hebt op de Arc de Triomphe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je voor het vuurwerk gaat... absoluut naar Disneyland!
Veel plezier :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga bijna elk jaar met de jaarwisseling naar Parijs.
1x bij de Eiffeltoren geweest, daar zijn veel gezinnen.
Verder op de Champs Elysee, waar wel 500.000 man kan komen!
Echt een feest.
Neem plastic bekertjes mee en je kan heerlijk genieten want veel mensen delen hun champagne.
Het is niet zoals in Nederland, met vuurwerk, dat zie je daar bijna niet.
Als je het al ziet zijn het vaak Nederlanders die het afsteken.

Vanaf 5 uur is het openbaar vervoer ook gratis, dus je kunt de hele stad door.

Als je nog vragen hebt ...