Wat kost de metro in New York en hoe werkt het?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vakantie
Erna55
8 jaar geleden
...en hoe werkt het ?
Instappen, zoek een plaats, en uitstappen op het punt waar je moet wezen,

Het beste antwoord

Met de New York Metrocard kost een rit 2,75 dollar. Zo lang je onder de grond blijft en niet door de toegangspoortjes bij de uitgangen boven gaat, kun je voor deze prijs blijven rijden.

De card is een soort chipknip. Je kan er saldo op zetten en voor een gereduceerd tarief mee rijden. Ook te gebruiken in de trein.

er zijn ook kaarten te koop die voor een aantal dagen onbeperkt te gebruiken zijn voor een vaste prijs. zie de link.

Metro is sowieso een snelle manier van verplaatsen in de stad.
AlphaLimaSierra