Weet iemand een goede groepsaccommodatie in Leiden?

De organisatie van een neven en nichten-dag plus nacht vraagt om een groepsaccommodatie. Ongeveer 16 tot 20 mensen. Nachtje slapen. Soort huiskamer-ruimte waar we gezamenlijk eten en s'avonds wat drinken met een chippie.
Weet iemand zoiets?
Het liefst in Leiden maar kan ook er net buiten.

Ik heb zelf al flink gegoogled trouwens.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.5K

Het beste antwoord

Camping Stochemhoeve is de stads-poldercamping van Leiden.
Het is bedoeld voor mensen met een lichamelijke of geestelijke beperking, maar waarschijnlijk verhuren ze ook aan anderen. Is te proberen.

Zij hebben een groepsaccommodatie voor 16 personen.

http://www.stochemhoeve.nl/index.php
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Probeer het eens bij een kantine van de plaatselijke sportvereniging. Die kunnen altijd wel een zakcentje gebruiken. (wel zelf slaapzakken enzo meenemen)