waar kan ik goed voor een half jaar buiten europa gaan werken?

Een vriendin van mij gaat vanaf september een (half) jaar stage lopen in het buitenland, ik wil graag mee gaan en dan daar voor die periode gaan werken. Ik heb geen opleiding, dus het zal werk worden in een bar of guesthouse of iets dergelijks. De landen waar wij nu over aan het nadenken zijn, zijn Curaçao, Suriname, zuid Afrika of zo. Is er iemand die hier meer over weet? Waar kan ik dan het beste heen gaan en in hoe verre is het mogelijk daar werk te vinden? Of heeft iemand nog een andere leuke tip??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Sneeuw ruimen op IJsland. Ze schijnen daar een tekort te hebben aan mensen die dit werk doen. Zuid Europeanen willen niet want die vinden het daar veel te koud. Wij zijn daar meer aan gewend.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo
via Travelactive kan je je aanmelden om in het buiten land te gaan werken.
klik op deze link
http://www.travelactive.nl/reizen/?tt=4755_12_75899_&r=%2F

Veel plezier :-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In Australië is veel mogelijk wat betreft de combinatie van vakantie en werken of stage.

Nadeel is het dure ticket. voordeel is natuurlijk dat ze Engels spreken .

Zie de site van Around the Globe en Australian backpackers voor mogelijkheden