Mag je in je bagage die meeegaat in het ruim van het vliegtuig scheerschuim en lenzenvloeistof meenemen?

Toegevoegd na 27 minuten:
Mag je ook shag meenemen? mag dit dan in je handbagage? of mag dat ook in mijn weekendtas die het ruim ingaat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
9K

Antwoorden (3)

Ja, in de koffer mag dat mee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat mag mee in het ruim.

Wat wel en niet mag kan je onder andere terugvinden op de site van schiphol. Daar staat een lijst van verboden zaken in je handbagage en een lijst met verboden zaken van bagage wat in het ruim

http://www.schiphol.nl/Reizigers/OpSchiphol/Bagage.htm

Toegevoegd na 1 minuut:
Shag valt niet onder de gevaarlijk stoffen of voorwerpen, dus dat mag je gewoon meenemen (zowel hand- als ruimbagage)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Scheerschuim en lenzenvloeistof mogen mee in de handbagage mits de originele inhoud van de verpakking niet groter is dan 100 ml. Etos heeft een speciale serie in de verkoop van toiletartikelen die aan deze voorwaarden voldoen