Waar moet ik geweest zijn als ik op vakantie ga naar kroatië?

Ik ga naar porec dit jaar op vakantie en ik wil graag een paar dagen leuke uitjes maken. Ik ben bereid max. 3 uur in de auto te zitten ervoor.
Ik ga sowieso nog naar het national park van kroatië. Maar verder weet ik niet waar je allemaal heen kunt.
Ik wil ook graag gaan raften, of iets avontuurlijks. liever geen middeleeuwse kastelen etc.

Ik hoop dat iemand nog antwoord heeft op deze wensen :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

In de druipsteengrotten heb ik m'n ogen uitgekeken, zo prachtig. Net een sprookje, en toch is het echt. De grotten van Postojna zijn dat. Neem een trui mee, want het is er koud.
Amadea
10 jaar geleden
In de omgeving is ook de stoeterij van de Lipizaner paarden en vergeet vooral de Plitvice meren niet. De grotten van Postojna zijn ook een aanrader en het stadje Rovinj is een plaatje, wat ook door veel kunstenaars is ontdekt.