Hoeveel kost een visum voor Australie voor vakantie en evt. werken (maximaal 1 jaar)?

Ik heb nogal wat prijsverschillen gezien; varierend van 250 australische dollars tot 500!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Schrik niet, 5000 australische dollars, je moet 5000 dollar reisgeld hebben, tussen 18 en 31 jaar zijn en een geldig Nederlands of Belgisch paspoort hebben.

Toegevoegd na 2 minuten:
Foutje, je moet dat geld beschikbaar hebben, het visum zelf kost ongeveer 175 euro.

Toegevoegd na 8 minuten:
En 175 euro is dan weer ongeveer 240 Australische Dollar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht al xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vond het zelf ook al een beetje apart, tot ik beter las...