Als je in de 5*****-hotels verblijft, natuurlijk wél - de luxe-hotels zijn van een dermate hoge standaard, dat je dat niet zal verbazen, als je er één binnenwandelt...Maar als je in een winkelstraatje gewoon 'lokaal' gaat eten in een restaurantje, of je haalt een broodje falafel, en je loopt af en toe eens een supermarktje in voor flessen water en zo, dan kan je best goedkoop leven.

Maar laat het je niet ontnemen om in avondstemming op een prachtig terras in ondergaande-zon-stemming tussen de bergen je eens echt super-lux te laten verwennen : het zal één van je mooiste herinneringen zijn.
En sla beslist Petra niet over : zorg, dat je vroeg op pad gaat, en er echt een hele dag (minimaal!!) voor uittrekt : het is zo ongelooflijk mooi, dat het zonde is daar doorheen te stressen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ben ongeveer 6 jaar terug in Jordanië geweest. Wat me toen opviel was dat de prijzen in de winkels ongeveer gelijk lagen met de prijzen in Nederland. Maar goed dat is 6 jaar terug. (ik heb het niet over voedsel e.d. over die prijzen weet ik niets)