Wij willen graag met z'n 3e toeren op de brommer, waar overnachten? 16+

We kunnen totaal geen plek vinden die geschikt is voor 3 jongeren van 16 jaar. we willen graag 2 nachten in zeeland, 2 nachten ergens omgeving van amsterdam (niet stad zelf) en 2 nachten gemert.

Nu konden wij dus niets vinden op internet, misschien hebben jullie suggesties.

we willen graag wel 's avonds ons kunnen vermaken in de trant van feesten.

Alvast hartelijk bedankt. Alle suggesties welkom.

PS woon je in zeeland en mogen we een tentje in uw grote tuin zetten? 2 nachten 40,- en we hebben een deal :D je zult geen last van ons hebben! (we zijn de grootste tijd toch weg.)

Gr

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

http://www.stayokay.com/?gclid=CMfkqri_0aoCFYdH3god-k_i0w
Al in de stayokayhostels geprobeerd(weet niet wat jullie budget is, en of ze goed genoeg in de buurt liggen

Toegevoegd na 2 uur:
Misschien kun je gaan couchsurfen
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker een goede optie! was het niet dat degene die in zeeland zit al volgeboekt zit, en een op een andere locatie betaal je 200,- voor twee nachten... dan riskeren we misschien nog liever de 90,- boete voor wild kamperen. Toch bedankt :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@toevoeging dat lijkt me niet handig... Wel een leuke suggestie.

Andere antwoorden (1)

Je kunt beter even googlen op jongerencampings. Daar mogen jullie met z'n drieën overnachten. Wel zelf voor een tentje zorgen.