Is het mogelijk voor 100 euro een retourtje van Boedapest naar Amsterdam te krijgen, maakt niet veel uit hoe.

Een vriend uit Boedapest wou naar Nederland komen, maar hij heeft niet heel veel geld. Wat is de goedkoopste manier?

Overigens hoorde ik ergens dat er goedkope treinmogelijkheden waren in verband met Sziget, maar dat kan ook gewoon wishful thinking zijn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (7)

Het vliegtuig is soms ook heel goedkoop. Soms zelfs goedkoper dan de trein of bus. Zoek maar via google!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaat een hongarije forum. In de bron genoemd.
Er is een topic over lifters meenemen (met vergoeding neem ik aan, heb ik verder niet gechecked)
Probeer je vraag daar eens als "vervoers verzoek"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als hij via Wizz Air boekt kan het zeker.
Maar dan land je wel in Eindhoven.

Als je ruim van te voren boekt,kun je voor misschien 50 a 60 euro heen en weer.

Mijn familie was afgelopen jaar klaar voor 125,00 euro heen en terug.
2 volwassenen en een klein kind.
Via Wizz Air dan.
Malev de Hongaarse vliegtuigmaatschappij vliegt rechtstreeks op Amsterdam.
Deze is wel wat duurder.
Maar ook hier geld vroegtijdig boeken.

Tevens loopt er elke week een pendeldienst.
Amsterdam -Boedapest,en omgekeerd.
De eurolines.
Deze hebben ook vaak aanbiedingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op de site van Eurolines.
Eurolines is een busdienst tussen Nederland en verschillende grote steden in Europa.
Budapest staat er ook tussen.

Afhankelijk van de datum is de prijs rond de 100 Euro.

http://www.eurolines.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk eens op http://www.fflekkerweg.nl
er is een speciaal hoofdstuk tickets,
hierin alle aanbieders, veel plezier in Hongarije!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja zeker die is er met de vlugt MLMS Mee Lopen Met Start.

Maar met de trein is vaak duurder als vliegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij zou ook kunnen proberen om met een vrachtwagen mee te liften. Dat kost natuurlijk niet zo veel en geen vliegtuig, trein of bus die je zoveel zitruimte geeft.