ik woon op curacao ik ben nu in nederland, mijn paspoort is tot 6 januari 2012 geldig kan ik in oktober zonder problemen terug naar curacao?

ik ben sinds november hier in nederland

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja waarom niet ???????
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je voor 6 januari maar terug bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ow ik las net op een paar dingn via google dat je paspoort nog 6 maanden geldig moet zijn aals je terug omt in nederland na een reis naar curacao.....als je in nederand woont

Antwoorden (2)

Ja. Wrm niet want hij is geldig tot 6 januari 2011 en als je in oktober terug gaat is het nog steeds 2011. En geen 2012. Dus je kan je helemaal rot reizen met je paspoort maar op 6 januari 2012 moet je hem verlengen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen probleem, het paspoort is dan immers nog geldig. Sommige landen (anders dan het land waar uw paspoort is uitgegeven) kunnen een eis stellen dat je paspoort nog een aantal maanden geldig moet zijn. Terugvliegen naar Curacao is dus geen probleem in oktober.