Ik zou sowieso kijken naar de low budget vliegmaatschappijen, zoals Easyjet, Ryanair, Vueling en Transavia.

Dan kijk je naar luchthavens van waar die voornamelijk vertrekken. Dan kom je vanzelf terecht bij Rotterdam en Eindhoven airport, en bijvoorbeeld bij Charleroi, maar dan moet je nog wel een eindje rijden.

Alle grote Europese steden zijn vanaf die luchthavens met die maatschappijen voor heel weinig geld te bereiken.
Ik noem er een paar:

Praag
Barcelona
Berlijn
Kopenhagen
Wenen
Rome
Madrid

Noem maar op.

Kijk voor goedkope vluchten op cheaptickets.nl of vliegtickets.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar heel veel steden (zie link) en kijk op de aanbiedingen pagina van die website of de myairdeals link.

KLM heeft naar 20 steden een minimumtarief van €99

Als een bedrijf voor jou interessante routes heeft, meld je dan aan voor de nieuwsbrief van desbetreffende low cost carrier. dan weet je als eerste wanneer er aanbiedingen zijn

Toegevoegd na 59 minuten:
MIjn record is een retourtje Eindhoven - Londen Stansted met Ryanair voor €10.02 inclusief alle kosten!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is wat lastig om zo steden te noemen waarop goedkoop gevlogen wordt, je kunt wel vrij gemakkelijk vinden welke lowcost er op een stad vliegt.

Kijk anders even op www.lowcostairlines.nl.
Daar kun je op een kaartje een stad kiezen en dan laat hij zien welke lowcost airlines er allemaal heen vliegen vanaf Brussel, Antwerpen, Dusseldorf, Amsterdam, Eindhoven en Rotterdam etc.

Een andere handige site voor lowcost airlines kan zijn: http://www.wegolo.com/search.aspx?AgentId=wegolo.com-cj

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op deze website staat waar je goedkope vliegtickets kunt boeken. Nog een extra aanvulling, ook bij ryanair, wizzair en easyjet kun je goedkoop vliegen. Dit is de link naar het bericht voor overzicht waar je goedkope vliegtickets kunt boeken : http://dolledwazedeals.nl/2439/waar-vind-ik-goedkope-vliegtickets/