Is het te (leuk) doen om een weekje volgend jaar met 16-17jarigen een weekje naar NYC te gaan? Hoe kunnen wij onze ouders overtuigen?

Het gaat om een groep van zes personen :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Ik ben er twee jaar geleden geweest en heb geen moment een onveilig gevoel gehad. Echter hadden we wel een hotel in een "goede buurt". Maar zijn ook een dag naar Harlem, en de "slechtere buurten" geweest.
Overdag met de metro kun je prima doen. Later op de avond kun je beter een taxi nemen. Als je verder goed uitkijkt is het echt niet anders dan een dagje Amsterdam. Al is New York natuurlijk wel geweldig, je hebt de hele dag het idee dat je in een "film loopt". Helaas is een week te kort, dus als het lukt ze te overtuigen maak er twee weken van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Pa en ma zullen waarschijnlijk vallen over de hele dure hotel prijzen en er zijn te weinig bedden in hostels ( dus wil je goedkoop in een hostel dan moet je vroeg boeken). Veel beter en waarschijnlijk goedkoper, huur je eigen appartement op Airbnb . Kan moeders om de kosten te sparen ook zelf koken