Waar boek ik het best een stedentrip naar Rome in oktober voor 5 dagen voor een redelijke prijs?

we willen met 2 personen gaan

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.6K

Het beste antwoord

Gewoon alles zelf boeken. Vluchtje bij Ryanair, met een beetje geluk onder de €30,- (enkel reis) en dan een hotelletje er bij zoeken.
Eneeeh, als je iemand zoekt die mee wil... ik wil wel hoor, echt een ontzettend prachtige stad!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Boek een hotel (bv bij Bookings.com) En zoek daarbij een goedkope vlucht. Dan heb je niks te maken met tussenpersonen. Dit is het goedkoopst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van Nood Reizen wij zijn met ze naar Parijs geweest en dat is erg goed bevallen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt er aan waar je woont. Easyjet of Ryanair zijn meestal de goedkoopste optie. Maar denk er aan KLM heeft voor Rome zijn €99 tickets (retour).

Expedia heeft vaak aantrekkelijke kortingen voor combinatie boekingen van hotel + vlucht.

Mijn eigen favoriet voor slapen in dit soort steden is een kamer bij of appartement van particulieren van airbnb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hostelworld.com kun je soms supercheap onderdak vinden. Soms
Zien de tokos er niet uit mr je betaalt dan ook niet meer dan 12€ p nacht