Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat doet deze vrouw?

Deze foto is gemaakt in Kayseri. Daar liepen een heleboel mensen rond met dergelijke karren, volbeladen met - tja, iets.

Ook in Istanbul lopen mensen rond, alleen hier zien de karren er wat anders uit.

Ik vermoed dat deze mensen afval verzamelen, en daar op één of andere manier geld mee verdienen.

Klopt dat? Zo nee, wat doet deze vrouw dan wel? Zo ja, hoe verdienen ze geld met afval?

Picture for question
Cryofiel
13 jaar geleden
in: Vakantie
713
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk ook dat het precies is wat je denkt. Ze verzamelen afval en scheiden dit en verkopen het papier, metaal en eventueel waardevolle voorwerpen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Deze mensen zamelen afval in zoals plastic, karton, glas, vodden, ijzer enz. en brengen deze vervolgens naar fabrieken die het dan weer hergebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Moeilijk te zien maar het doet mij herinneren aan iets dat ik zag in Kolkata India, zo brengen zij daar onbewerkt leer lappen van een plaats naar een andere - is er een leer bewerking industrie daar?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier worden spullen verzameld om deze later weer te verkopen. Meestal wordt dit in Turkije gedaan door Roma's, deze groep mensen mogen door Turkije zwerven maar zullen nooit een baan bij een bedrijf krijgen. Ze verzamelen van alles, lege blikjes, papier, karton, etc.. Soms mogen ze als groep katoen plukken, dit wordt dan door de kinderen en vrouwen gedaan omdat je met grote handen geen katoen kan plukken. De katoenpluk begint in september.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding