Is het mooi in Oehrenstock Duitsland??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeie vraag plus 1

Het beste antwoord

Öhrenstock is een klein bergdorpje aan de noordrand van het Thüringer Midden Thüringer Woud met ongeveer 500 inwoners. Het ligt ongeveer 2 km ten zuidwesten van Langewiesen (Öhrenstock is de wijk die stad) in de nabijheid van het Midden-centrum Ilmenau (ongeveer 4 km).

De hoogte van het dorp bereikt 545-605 m boven de zeespiegel. NN, die het gehele gemeentelijke gebied betreft is 470 tot 810 m boven de zeespiegel. NN. Het dorp ligt in een goed van een berggebied in het noorden in de richting van Ilmenau heeft haar productie en wordt doorkruist door de Oehr, een klein beekje. In het zuiden en oosten van de stad liggen uitgestrekte bosgebieden in de buurt van de Rennsteig met een aantal waardevolle bergweiden en een hoge wildstand. Direct rond de stad zijn bescheiden plaats in qua akkerland en grasland.

Sommige onafhankelijke sites zijn gebouwd in de jaren 70 met bungalows, die nu worden gebruikt als vakantiewoning. Het dorp is landelijk. Helaas, als gevolg van de collectivisatie van de landbouw in DDR-tijden, het dorp en haar omgeving eens onderscheidende en liepen enkele honderden full-time farming traditie verloren. Dit Öhrenstock dient nu alleen als een verblijfsvergunning.

Weg van het verkeer en de drukte van grote steden, de kleine stad beveelt de lente tot de herfst als idylle voor wandelaars en natuurliefhebbers. Deze omstandigheid is reeds meer dan 100 jaar als een gelegenheid om een gastenverblijf te openen. Aangezien het toerisme in Öhrenstock heeft een rol gespeeld. De mid-jaren '30 en de jaren '60 van de vorige eeuw werd gebruikt voor recreatie wegens staats-ondersteuning van grote hoogtepunten. De politieke verschuiving 1989/90 een einde. Nu, als duidelijk is ook dat de toeristen aantallen worden verwacht van de laatste decennia niet meer voor de revolutie, is de natuurlijke voorwaarden voor een succesvolle terugvordering verblijf bleef.
In een rapport in 1996 bevestigd dat als gevolg van

■de verscheidenheid van de topografie, in samenhang met de natuurlijke omgeving,
■de klimatologische omstandigheden en bioklimatologische en
■van snelle toegang tot de recreatieve voorzieningen, attracties en andere vrije tijd in het gebied beschikbaar,
Öhrenstock de vereisten voor de status van "resort" voldoet.
Aldus het kader van de dorpsvernieuwing is geformuleerd als een doelstelling voor de ontwikkeling Öhrenstock duurzaam toerisme
.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

http://www.maplandia.com/germany/thuringen/thuringen/ilm-kreis/oehrenstock/

valt wel mee,het is eigenlijk een mijnstreek,kijk ook eens bij wikipedia,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee,joh allemaal mijnen