Trein in Engeland

Ik ga 25 tm 27 naar Hull, oorspronkelijk zou Feyenoord daar spelen maar welbekend is dat afgelast. Nu wil ik in Scunthorpe een wedstrijd bezoeken op dezelfde datum. Daarvoor moet ik met de trein aangezien ik geen beschikking heb tot een auto daar. Ik ga ook al met de trein vanaf Leeds airport naar het centrum van Hull. Ik vroeg me dan ook af of het mogelijk is om een 3 dagen vrij reizen ticket te kopen bij de spoorwegen daar? Bij de site kom ik er niet uit daarom vraag ik het hier.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

voor de goedkoopste mogelijkheden moet je maar een VVV binnenstappen die kunnen je wel verder helpen.
of gewoon vragen bij de spoorwegen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op deze site kun je zien wat dat kost. Helaas zit 3 dagen er niet bij, maar wel 2 en 4 etc.

http://www.visitbritainshop.com/Nederland/reizen-in-groot-brittannie/treinkaartjes/product/britrail-euro-england-consecutive-pass.html

Goede reis! ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
uitgebreidere info over deze pass bij de treinreiswinkel. kan je dus gewoon in nederland bestellen.

Alle dienstregelingen en prijzen kan je vinden op de site van national rail. Want misschien zijn gewone kaartjes toch voordeliger dan een pass

Toegevoegd na 4 minuten:
onder aan de pagina van de treinreiswinkel vind je een aanvraagformulier