Wat is een leuke vakantie bestemming in Griekenland als je na november die kat op wil

In veel vakantie gebieden in Griekenland houd het in oktober een beetje op. Waar kun je in de winter dan nog leuk "vertoeven"

Toegevoegd na 29 seconden:
de poes blijft thuis dus kat wordt kant.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Griekenland is geen winterzonbestemming. Vanaf oktober wordt het weer al instabieler en de kans op aangename zonnige dagen (>22 graden) wordt in november klein en is in december nihil.

Cyprus, wat door iemand genoemd wordt, is geen Griekenland. Ben daar meerdere keren in november en december geweest. Van de Middellandse Zee bestemmingen is de kans op aangenaam weer het grootste op Cyprus in de periode november-dcember. Heb zelfs nog een keer op 27 december bij het zwembad gelegen. Werd om 16 uur al wel fris dan.

Geen Griekenland, maar wel de beste kans op lekker weer heb je op ruim vier uur vliegen op de Canarische Eilanden. Vooral e zuidkant van de eilanden Tenerife en Gran Canaria zijn dan vaak goed te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Cyprus! Zon/warmtegarantie en een prachtig binnenland, dus ook de moeite waard om lekker rond te toeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan dat het na "oh oh Cherso" het hele jaar wel vol Nederlanders zal zitten in Chersonissos.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kos Kos en nog een Kos!

Oh zo gezellig en goedkoop, lekker een fietsje huren en het eiland afrijden.. Heerlijk eten en bijna altijd lekker weer. Echte vriendelijke mensen (lokals) en alles is zo mooi en ruig.

Kos staat op mijn nr. 2 van vakantieaanraders, en ik ben er op veel geweest!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gezien de periode lijkt me dat je wat aan je cultuur kunt bijspijkeren in Athene want 'pierewaaien' en 'zonnebaaien' op de eilanden zit er niet in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat denk ik ook. Op de eilanden is bijna alles dicht en veel werknemers komen van het vasteland om in de vakantieperiode op de eilanden te werken, dus het is een zeer rustige bedoening daar...
+