Hoe is het vliegveld van Istanbul?

Ik moet hier een paar uur doorbrengen voor een overstap.

(Zijn er ook douches aanwezig?)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Het beste antwoord

Ik neem aan dat u luchthaven Atatürk bedoelt. Dit is een redelijk grote luchthaven, waar u zich wel een paar uur kan vermaken. Ik weet daar zo geen douches te vinden. Moet ook zeggen, dat ik zelden douchemogelijkheden tegenkom op internationale luchthavens.

Verder is er nog een kleinere luchthaven, Sabiha Gökçen International Airport, zo'n 50km ten oosten van de oude stad aan de Aziatische kant. Deze luchthaven is vooral populair bij de prijsvechters. Hier is uiteraard minder te doen en douchen is hier niet mogelijk.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

"burada, banyo ve dus var mi?
Uitspreken als: boerada, banjo ve doesj war me?

Dat is Turks voor "is hier een badkamer met douche??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een paar uur zonder douche moet wel kunnen. Het is lekker fris. Aangezien er ook winkels zijn kan je makkelijk tijd doorbrengen. Of er een douche is weet ik niet hebben we dat wel op Schiphol dan..