Ik ga op vakantie met de auto naar portugal vanuit belgie. er is een uur tijdverschil,waar moet ik de klok verzetten naar een uur minder verzetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (6)

Wat jij het fijnst vind. Ik zou het pas doen als ik daar aankom. Maar nogmaals het maakt niet zo veel uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je aan de grens komt van het land waar het tijdsverschil begint.
12 jaar geleden
Als je in portugal bent, lijkt mij?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een uur terug inderdaad. Bij de eerstvolgende plaats waar je stopt, over de grens naar Portugal!
Safety First!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In principe als je de nieuwe tijdzone binnenrijdt. Dat wil dus zeggen, zodra je de grens oversteekt. Als je nog in Spanje rijdt, is het nog een uur later, dus het is verstandig om het dan nog niet te doen. Voor het zelfde dien je rekening te houden met tijden in Spanje (sluitingstijden van een winkel bijvoorbeeld?). Het zou toch jammer zijn als je voor een dichte deur staat, omdat je je klok te vroeg een uur vroeger hebt gezet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet achter het stuur lijkt me.