Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar moet ik naar toe in Italie?

Ik was vanplan om deze zomervakantie naar Italie te gaan, maar ik weet niet zo goed waar naar toe. Heeft iemand een leuk idee voor een plek en waarom. Alsvast bedankt! X

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je plannen hebt om met vakantie naar een land te gaan dan weet je toch waarom je juist naar dàt land gaat?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (10)

Ik vind het altijd heerlijk om aan het gardameer omdat er daar altijd heerlijk weer is en dichtbij het pretpark "Gardaland" te vinden is.

Toegevoegd na 48 seconden:
Ik vind het altijd heer aan het gardameer omdat het daar altijd heerlijk weer is en dichtbij het pretpark "Gardaland" ligt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt er van af ,naar wat je voorkeur uitgaat.
Ga, je voor wat cultuur mee te pikken, zou ik zeggen de streek van Toscane,Firenze bezoeken,Pisa... Vinci

Toegevoegd na 4 minuten:
Natuurlijk neem je dan ook de chianti streek mee...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Venetie is helemaal geweldig! Ik ben in 2005 door heel Italie gereisd en Venetie was echt mijn favoriete stad.

Er reiden ook helemaal geen auto's, je wordt bij de luchthaven afgehaald en teruggebracht met een boot.

Je kunt naar verschillende locaties gaan in de stad met een boot bus (vaporetto) of met een taxi.

Zie onderstaande link als je wat meer over de stad wilt lezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lago maggiore!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Garda meer !!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Noord Toscane. Bergen, strand, vlakten, oude steden, alles is daar. Niet vergeten de marmergroeven van Carrara te bezoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer iets wat niet iedereen doet. La Marche (oost Italie) Zeker zo mooi als Toscane maar nog niet zo druk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uit mijn ervaringen zou ik zeggen Venetië, zeker weten.
Op Sardinië is het ook heeeel mooi, prachtige bergen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Italië heeft zoveel mogelijkheden. Wat wil je gaan doen? Zon en luieren? dan moet je natuurlijk naar de kust of het merengebied. De bergen; Zuid Tirol of de Dolomieten, Cultuur: Toscane, Umbrie enz. Citytrip: Rome of Venetie of een combinatie hiervan? Of wil je het wilde nachtleven van bijvoorbeeld Rimini gaan bezoeken.

Zomaar een paar opties. Geef aan wat je zoekt, dan kunnen we je beter helpen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waar móet je naartoe?
ehh...dat is dan zeker Rome ( met alle highlights, teveel om op te noemen ) Pompeii, Vesuvius, Pisa, Milaan, Sicilië....tsja..er is zóveel. Koop een leuke reisgids en ga foto's kijken, dan zie je vanzelf wat je graag wilt gaan zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding