hoe kom ik van newark airport naar newyork centrum?

Land morgen om 6uur in Newark airport. Heeft er iemand ervaring hoe ik het beste naar het centrum van NY kom. Mijn vlucht naar nederland gaat 11 uur later

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1K
paulus811
14 jaar geleden
Als je ook vanaf Newark vertrekt zou ik proberen mijn bagage op Newark te laten in een afgesloten depot. Scheelt je een hoop gezeul door NY city.

Het beste antwoord

Heb het zelf 3 maal gedaan en 3 maal een taxi genomen. Is echt het beste. Maar als je een avonturier bent, kun je natuurlijk ook met bussen en treinen je bestemming opzoeken. Wel zonde van je tijd. Met de taxi ben je in een half uur in NY centrum, als je niet te veel in de file komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk het beste met de taxi. Anders kan je ook kijken op:

Toegevoegd na 29 seconden:
Trein kan ook, is misschien stuk goedkoper.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, taxi is toch wel het meest handig. Dat gaat je ongeveer 50 dollar kosten, want het is toch al snel een half uurtje rijden.

Leuke trip toegewenst!
paulus811