Kan je makkelijk de grens oversteken naar Mexico?

Wij gaan over 2 weken naar amerika en we zijn op een gegeven moment met auto in San Diego. Vanaf daar is het maar 20/30 minuten rijden naar mexico. Kan je gemakkelijk Mexico in rijden voor een halve dag? Wat zou ik anders nodig hebben?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Antwoorden (2)

Toestemming van de overheid om op een toeristenvisum het land weer te betreden. Check de websitevan de amerikaanse douane voor de zekerheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mexico in rijden gaat redelijk snel. Alhoewel het is al een aantal jaar geleden dat ik daar was.
Terug staat een file van weet ik veel hoe lang.
Je komt de VS niet zo makkelijk in. Wel je greencard meenemen anders heb je een probleem.