Heb een vakantieveiling gewonnen naar kreta, hoe kom ik hier vanaf?

Via een veilingsite voor vakantie veilingen heb ik de veiling gewonnen voor een 8 daags verblijf in kreta. Ik heb per ongeluk op de knop bevestigen geklikt ipv annuleren. Nu zit ik dus aan deze prijs vast en moet ik de € 125.-- betalen. Weet iemand hoe ik hier vanaf kan komen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat zit er allemaal bij die vakantie. Hoeveel personen? Anders wil ik hem mss wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fijne vakantie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben wel geinteresseerd, als je verteld hoeveel personen en wanneer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stuur mij en bericht met wat de reis precies inhoud ik wil m misschien wel overlopen van je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, je kunt 'm hier opnieuw veilen zo te zien ;-)

Antwoorden (5)

Het bedrag is op vakanteveilingen.nl definitief en je bent verplicht om hem af te nemen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag me af of dat wettelijk ook zo is. Je hebt bij internetaankopen (en volgens mij bij elke aankoop) een bepaalde bedenkttermijn. Iets van 7 dagen volgens mij. Dus als het goed is moet je er binnen 7 dagen vanaf kunnen komen... maar zeker weten doe ik het niet.
Kimath
12 jaar geleden
Staat in de voorwaarden van de site dat je het moet betalen, maar ik weet de precieze wetgeving niet.
Vind iemand op marktplaats die 'm van je overneemt voor 100 euro ofzo....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben bang dat he dit bedrag gewoon moet betalen. bij iedere vakantie e.d. wat geveild wordt staat beschreven dat de bieder dit bedrag moet betalen. Dit staat ook in de algemene voorwaarden. Door op bevestigen te drukke ben je een overeenkomst aan gegaan en hiet akkoord mee gegaan. Je bent dus verplicht dit te betalen, je kan het wel door verkopen als het goed is, niks staat op naam. Succes

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry van alle spellingsfouten. Ik was denk ik iets te enthousiast op mijn telefoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou proberen te bellen met vakantie veilingen misschien heb je wel geluk en annuleren ze de reis voor je. Indien je geen geluk hebt kun je proberen de reis te verkopen via marktplaats.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom er vanaf komen. Lekker met een vriendin er even tussenuit. samen de extra kosten delen, dan heb je nog een spotgoedkope vakantie. Vliegticket met transavia naar kreta is niet duur.