Heb een vakantieveiling gewonnen naar kreta, hoe kom ik hier vanaf?

Via een veilingsite voor vakantie veilingen heb ik de veiling gewonnen voor een 8 daags verblijf in kreta. Ik heb per ongeluk op de knop bevestigen geklikt ipv annuleren. Nu zit ik dus aan deze prijs vast en moet ik de € 125.-- betalen. Weet iemand hoe ik hier vanaf kan komen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het bedrag is op vakanteveilingen.nl definitief en je bent verplicht om hem af te nemen

Vind iemand op marktplaats die 'm van je overneemt voor 100 euro ofzo....

Ik ben bang dat he dit bedrag gewoon moet betalen. bij iedere vakantie e.d. wat geveild wordt staat beschreven dat de bieder dit bedrag moet betalen. Dit staat ook in de algemene voorwaarden. Door op bevestigen te drukke ben je een overeenkomst aan gegaan en hiet akkoord mee gegaan. Je bent dus verplicht dit te betalen, je kan het wel door verkopen als het goed is, niks staat op naam. Succes Toegevoegd na 1 minuut: Sorry van alle spellingsfouten. Ik was denk ik iets te enthousiast op mijn telefoon.

Ik zou proberen te bellen met vakantie veilingen misschien heb je wel geluk en annuleren ze de reis voor je. Indien je geen geluk hebt kun je proberen de reis te verkopen via marktplaats.

Waarom er vanaf komen. Lekker met een vriendin er even tussenuit. samen de extra kosten delen, dan heb je nog een spotgoedkope vakantie. Vliegticket met transavia naar kreta is niet duur.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100