Hoe kan je het beste goedkoop naar Londen gaan?

Wij willen in juli graag 2 nachtjes naar Londen. Nu zagen we op d-reizen wel wat leuke prijzen, maar eenmaal daar op geklikt komt er nog het dubbele bij aan luchthavenbelasting etc.
Weet iemand een site waar je goedkoop een hotelletje + vlucht (hoeft niet perse vliegtuig, kan ook boot of trein zijn) kan boeken voor 2 nachtjes londen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
2.6K

Antwoorden (13)

Kijk eens op tjingo.nl
ga je lekker met he eigen auto.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal in ieder geval aanbevelen om met ryanair te vliegen. Dat is al voor een paar euro vanaf Düsseldorf. Wat betreft hotels heb ik geen suggesties.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Boek een rail/sail ticket bij Stenaline (nachtboot) en boek hotel in Londen erbij, dan kun je vanaf elk(!) treinstaton in NL naar London. Treinstations in Hoek van Holland en in Harwich zijn meteen naast de ferryterminal.

http://www.stenaline.nl/ferry/londen/

NB
Als je vroeg genoeg boekt, is bij www.nshispeed.nl soms ook nog wel eens een voordeeltje met de Eurostar te halen.

Toegevoegd na 13 minuten:
met de BUS kan ook (nacht of dagbus,zie www.eurolines.nl), maar 10 tot 12 uur in een bus is wel beetje afzien, althans dat is mijn ervaring (+ het gedoe soms bij de douane in Calais).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met de boot misschien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt heel goedkoop tickets boeken via Ryanair.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met ryanair of easyjet vliegen (je kunt ook heen en terugreis apart boeken).
Vliegen en boot is veel duurder.
En dan in een appartementje!
Hotels zijn best duur, vooral als je in het centrum zit.
Appartementen zijn relatief goedkoop, zoek maar eens bij google: 'apartments london'. Merlin appartments, bij Stratford, is een goeie optie. Zit eindje buiten centrum, maar vlak bij metrostation.

En anders is een hostel een goeie optie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik sluit me aan bij het advies om te gaan vliegen met Ryanair(Eindhoven of Weeze) of Easyjet (Amsterdam). Neem voor die paar dagen enkel handbagage mee, dat scheelt veel geld bij low costers) Voor het boeken van accomodatie kan je o.a (afhankelijk van budget) kijken bij booking of hostelbookers. Let er op dat in londen veel budget hotels echt troep zijn. Dus kijk op tripadvisor wat er over een hotel/ hostel geschreven wordt.
Wil je persé een arrangement boeken dan kan je volgens mij het beste bij expedia boeken

Toegevoegd na 2 minuten:
budget optie die ik zelfkan aanbevelen is http://www.hotelmeridiana.co.uk/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik je mag adviseren...
Neem een ferry vanaf calais ofzo.. lekker varen.. is maar 2 uurtjes varen naar Dover.. vanuit daar heel makkelijk naar London....

Zoek voor je gaat een B&B (Bed and Breakfast) daar zit de UK vol mee.. dan ga je lekker goedkoop naar een prachtige stad...

Varen kost misschien 50euro retour.. vliegen is niet normaal duur als je luchthaven belastingen moet betalen... voor de prijs van luchthaven belasting kun je misschien al wel varen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2 WOORDJES: Ryan air.
Je gaat voor ongeveer 600 euro met 2personen voor 2/3 NACHTEN, in een hotel in oxford street en een metro kaart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook met een busreisje gaan. Veel inclusief, ook het hotel. Plus voor de deur afgezet bij hotel en bezienswaardigheden.

http://www.peterlanghout.nl/steden-weekend_groot-brittannie_londen_londen.html

http://www.vannood.nl/defaultLANDING.asp?refreshID=9900&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_content=busreis-londen&utm_campaign=adwords
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi hi speed bij de ns= is ongv 98euro retour p.p ( kijk op website ns voor de voordeel vertrek tijden reistijd is ongeveer tussen de 4 en 6 uur) met de trein v a'dam/denhaag, hotel bij boeken via mybooking, o.k enjoy your self......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi,

Ik ben zelf momenteel ook alle vakantie sites aan het afzoeken. Ik kan je aanraden om je vakantie waar je hem ook boekt wel via een korting site te boeken.

Ik gebruik altijd http://www.shopfish.nl

Dit is echt top, want je ontvangt altijd een extra korting op een online aankoop. Ze hebben bijna alle nederlandse reis sites in hun systeem....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou eens kunnen proberen een Flixbus te nemen. Voor €25,- per persoon zit je al in Londen.