In welke steden in Griekenland komen veel toeristen?

We gaan misschien deze vakantie naar Griekenland, en we willen weten waar veel toeristen komen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Alle reizen op het vaste land van Griekenland gaan langs Delphi, dus daar zijn ook veel toeristen. Ook Thessaloniki, en natuurlijk het al genoemde Athene.
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Athene of de eilanden tegen turkije aan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mischien o o cherso? Dat ligt op het eiland kreta en daar komen veel feestbeesten. Ookk teouwens in de rest van kreta is et erg mooi ben er zelf paar jaar geleden geweest
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel de stad chersonisos dus he! Van he programma o o cherso
Rhodos komen veel toeristen en Kreta en Chersonissos en corfu ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kreta: Chersonissos, Malia, Rethymnon en Agios Nikolaos

Kos: Kos stad, Kefalos, Agios Fokas, Kardameno

Rhodos: Rhodos stad, Ixia, Trianda, Ialyssos, Kalithea en Faliraki. Het grootste verschil tussen de west- en oostkust zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De stad Kos op het eiland Kos (bekend om vele fietsende Nederlanders), Rhodos Stad op Rhodos en natuurlijk Athene
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Parga is het ook overvol in de zomermaanden.