Hoe lang kan ik op Curacao blijven zonder visum?

Ik ga voor 5 maanden naar Curacao (ik ben afkomstig van Belgie). Hoe lang kan ik dan op Curacao blijven zonder visum? Ik lees soms 90 dagen, soms 180 dagen. Van andere mensen hoor ik dan weer dat je best na 90 dagen even het land kunt verlaten om dan enkele dagen later terug te keren...

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
4K
TurfGraver
5 jaar geleden
6 maanden per kalender jaar.
https://www.naarcuracao.com/hoe-lang-mag-op-curacao-blijven/

Antwoorden (1)

Een visum is niet nodig voor een toeristisch verblijf van maximaal 180 dagen.