Wat zijn de mooiste stranden in de omgeving van Pisa, Italië?

Ik ben een reis aan het plannen naar/door Italië, waarschijnlijk vlieg ik dan naar Pisa.
De eerste dagen wil ik doorbrengen aan de Westkust.
Welke dorpen en stranden mag ik niet missen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.7K

Antwoorden (2)

Neem dan eens de moeite om de boot te pakken naar Elba. Adembenemend mooi, en alles is kleinschalig, en liefelijk gezellig..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb h.e.e.a. gelezen over Elba en foto's gezien n.a.v. jouw antwoord. Wow! Wat een mooi eilandje!
Tijdens mijn aankomende reis komt het niet echt uit om het te bezoeken, maar ik ga er zeker eens heen.
Bedankt voor de tip! +
Viareggio, mooie stranden (betaald & vrij) en ook leuk om te winkelen. Ook de omgeving is erg mooi. Ik denk dat het ongeveer 20 km van pisa af ligt. Als je daar heen gaat zou ik ook zeker florance niet overslaan. (hier is het wel benouwd en druk)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de tip. +
Hoe toeristisch is Viareggio?
Het is mijn bedoeling om in een zo authentiek mogelijke kustplaats te verblijven.
Florence ga ik zeker bezoeken, ik ben er al eens eerder geweest en ik vind het daar prachtig! :)