Waar kan je het beste met zomervakantie met je gezin gaan canyoningen en raften (en kamperen) in Europa?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (4)

In zuid Frankrijk. Hier zijn wij zelf ook geweest. De rivier lag aan de camping. elke maandag en zaterdag gaat de sluis open, je hebt dan hoogwater. op deze dagen kun je raften en caanyoningen. dit kan gewoon bij de camping.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
lijkt me leuk, waar is die camping precies?
En hoe heey die camping?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De camping heet Du Verdon. (vernoemt naar de rivier) Het is in zuid-Frankrijk. In Casstellane, op 50 km van de Spaanse grens!
de streek van de ardeche, zuid frankrijk, zoek als referentie "vallon pont d'arc" in deze omgeving vindt je veel campings langs de brede, woelige ardeche, het voordeel is dat je massa kilometers kan "varen" en toch vlakbij vertrekpunt bent (door de vele bochten).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt
Ik ben zelf afgelopen zomervakantie naar de Belgische ardennen geweest in het dorpje Sy. Dit is een dorpje met 50 inwoners en 3 hotels. ligt aan een beek waar veel kanoiers en raften overheen komen. zelf hebben we er ook gekanod. Je kan er ook Mountain bike, wandelen, dropping, etc het fijne was het Nederlandse hotel waar je gewoon je boterham met pinda kaas (calvé) en kroketten ( van Dommelen) kon eten....haha
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hieronder een aantal suggesties.

Kayaks la Vanne

Hier bieden ze 4 routes aan, met routes van 7 tot/met 20 kilometer.

Adres: Rue leon henrard 16
5550 alle
www.recrealle.com

----------------------------------------------
kayak les epinoches

Hier bieden ze 3 routes aan, met routes van 7,14 of 28 km.

Afres: Beaubru n89/e46 bouillon sedan
6830 bouillon
www.semois-aventure.be

------------------------------------------------
kayaks juanes libert

hier hebben ze tochten van 22 km of 11 km
met bochten en watervallen.

Adres: place reine astrid 3-5
5500 dinant
www.citadellededinant.be

----------------------------------------------------

Veel succes.