Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is hét ideale vakantieland voor in de zomervakantie?

Niet te duur, en mooi weer natuurlijk!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Spanje. Van het groene koele noorden, tot het warme zuiden. Van toeristische stranden tot stille, onherbergzame en mooie binnenlanden. Van zon en zee, tot bergen en sneeuw skiën. Van mooie rode wijn, frisse en fruitige witte wijn tot feestelijke bubbelende Cava. Van de heerlijke baskische keuken, de moderne catalaanse keuken tot de traditionele andalusische keuken. Vlees, vis, groente ...
Een paradijs dus, waar je alles kunt vinden wat je zoekt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

Zuidfrankrijk, niet duur, goed bereikbaar met de auto.
het enige irritante aan de fransen is dat ze het gewoon verdommen om engels te spreken! xD
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Smaken verschillen, ik vind de Noorse fjorden mooi, maar veel anderen houden meer van heet en strand..............
Trouwens een doe-vakantie, bijv. survival is ook mooi en hoeft niet duur te zijn.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Spanje! Lekker eten, veel zon..heerlijk gewoon!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad top land +
ik vind de canarische eilanden super, vooral lanzarote beviel me goed.
lekker weer, maar wel altijd een windje.
fijne stranden, maar ook genoeg te zien als je het bakken beu bent.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Voor mij blijft Griekenland het iedeaalste vakantieland ,om zijn cultuur en mooiste plekjes, mooi weer en niet te warm ,kijk eens op Jiba .nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
ik ga deze zomer voor het eerst, ben benieuwd! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, wij ook weer ,ik kijk er nu al weer naar uit .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heerlijk genieten en een fijn vooruitzicht. Leuk je te zien op je avatar +
Nederland en dan de provincie Zeeland op het eiland Walcheren, gegarandeerd mooier weer dan in de rest van Nederland!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Noorwegen! Prachtige fjorden, bergen en vergezichten. Zeer de moeite waard zijn Geiranger, Trollstigen, Bergen, enz..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Italie.
Hongarije. (helemaal niet duur)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
italie toscane lekker eten vriendelijke mensen en ze maken zich graag verstaanbaar mooie provintie uitgaan is niet zo als in spanje maar wel gezellig
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Spanje natuurlijk! Zeker mooi beter en nt duur. Heerlijk eten en drinken,n bruisend uitgaansleven (of je moet n rustig plaatsje kiezen) aardige mensen,kortom n heerlijk land.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ik nog steeds niet weet wat jouw eisen en interesses enzo zijn voor een vakantiebestemming, beschrijf ik maar een bestemming die zo veelzijdig mogelijk is en aan zoveel mogelijk eisen voldoet (die ik kan bedenken)

Huur een goedkoop appartementje in of dichtbij Barcelona.
Heerlijk weer in de zomer, veel te bezichtigen.. het is een hele grote stad en er is echt voor ieder wel wat wils. Mocht je er heen gaan dan kun je de fontijnen echt niet missen, want die zijn echt ontzettend mooi!! (zoek maar eens een filmpje op youtube..:)
En je zit aan de zee! Als je wil kun je de hele vakantie aan het strand liggen genieten van de zon.

Als je het goed uitzoekt kun je redelijk goedkoop overnachten in barcelona (in vergelijking met andere bestemmingen), het is er lekker weer en het is een veelzijdige stad die voor iedereen wel iets te bieden heeft. Succes met je keuze!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De kust langs de Zwarte Zee van Bulgarije. Vreemd genoeg denkt niemand daaraan, en wellicht daarom juist interessant.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Roemenië en Bulgarije zijn inderdaad ook prima opties. Ze hebben daar in de meeste kustplaatsen resorts gebouwd voor toeristen. Het is een stuk goedkoper dan Griekenland, Frankrijk, Italië en Spanje, en het is er in de zomer bloedje bloedje heet! Ook vliegtickets zijn niet duur je hebt goedkope vluchten richting de zwarte zee kust met low-budget maatschappijen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb alle contingenten doorkruist, Europa, Amerika, Azie, Australie (niet Afrika). Het meest voel ik me thuis in FRANKRIJK omdat dat land alles heeft. Zowel op het gebied van landschappen (bergen, stranden, bossen heuvels, vlakten, plateaus, georges) prachtige steden, cultuur, de kleuren van Monet en Van Gogh en last but not least de heerlijke keuken en niet te vergeten de Fransen zelf en hun goedkope en gezellige campings. Mijn camper staat al weer te trappelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Denk eens aan Tunesie en de plaats Hammamet
ga al jaren naar de Plaats Hammamet Yasmin.

Vriendelijke mensen en prima all in Hotels
ga naar hotel El mouradi Menzah.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding