Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (8)

Volgens mij heeft wel elk vliegtuig een soort van gehandicapten plaats net als in de bus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sun express
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou denken toch de duurdere. KLM heeft meer beenruimte dan easyjet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kwestie van bij de in en uitgang gaan zitten, dan heb je meer beenruimte
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel handig is de website www.seatguru.com. Hierop staan de meeste maatschappijen + de vliegtuigtypes. Klik op de maatschappij en het type waar jij mee vliegt en je krijgt meerdere gegevens over dat type incl. beenruimte.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk op Tix.nl, daar kun je Airlines selecteren op beenruimte
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De ruimste plekken in een vliegtuig vind je in 1e klasse, maar dit zijn uiteraard zeer dure plekken.
Verder heb je bij de nooduitgangen altijd extra veel beenruimte, aangezien er geen stoelen voor je staan.
Deze plaatsen zijn bijna bij geen enkele maatschappij te reserveren. Dit komt omdat op deze plaatsen alleen mensen mogen zitten, zonder enige vorm van handicap, rugklachten, kinderen, zwangeren etc.
In geval van nood moeten deze personen nl in staat zijn de nooduitgang te openen/bedienen.

Lufthansa (Duitse maatschappij) had jarenlang de stoelen met de meeste beenruimte. Ik durf niet met zekerheid te zeggen of dit nog zo is. Over het algemeen is het zo dat vliegtuigmaatschappijen (geen prijsvechters) afkomstig uit landen met relatief grote/lange mensen meer beenruimte hebben. Dit kan je controleren op een van de sites die door eerdere personen zijn genoemd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding